Merhaba anneler oğlum 14 aylık oldu yaşıtları yürüyor üzülüyorum bizimki ayakta bile durmak istemiyor ağlıyor koltuktan falan tutup gidiyor ama tek ayakta duramıyor doktora götürdük 1 buçuk yaşa kadar süre var diyor ama ister istemez canım sıkılıyor sizin de böyle olan var mıydı ne yapabilirim 🙏🏻