gymlame4 belki de cildi ıslak kaldığı için öyle oluyordur. Yenidoğan zamanlarda bizde de aynı sorun vardı, sık sık bez değiştirirdim, ıslak mendil kullandığım zamanlar mutlaka kurulardım. Bebek temizlik pamukları var, onları kullanırdım. Günde bir kaç kez bez değişimi sırasında biraz açık bırakırdım, bazı bezler hava almıyor diye bebekte pişik oluşuyor, bi de her gün akşamları uyumadan önce yıkardım. Gece daha uzun süre bezde kalıyor, tahriş olmasın. Bebeğimin 1 ayından sonra molfix premiuma geçtim, ondan sonra hiç sıkıntı olmadı, o hava alıyor. Sudokremi de her gün düzenlu kullanıyordum, her bez değişiminde. Şimdi günde 1 kez kullanıyorum.