bbb0707 Merhaba bebeğim 3 gündür el ayak hastalığı oldu çok kötü su bile içemiyor benimde ağzımda aft çıktı şimdi bademciklerimdede var böyle olan oldu mu ?
meltemanneoldu bbb0707 geçmiş olsun canım ben okul öncesi öğretmeniyim öğrencilerim yakalanirdi bir süre sonra geçiyor yetişkinlere pek bulaşmaz çok nadir yani daha çok çocuklara bulaşıyor sürekli temiz tutun bir ilacı da yok bu hastalığın geçmesi beklenecek