Merhaba oğlum 4 aylık 23 Eylülde covid tanısı konuldu kulağında ve boğazında kızarıklık olduğu için de antibiyotik verildi bi hafta kullanmamız söylendi. İki güm Sonra ben de hasta oldum antibiyotik kullanmak zorunda kaldım bebeğim birkaç gündür doğru düzgün emmiyor, burnu tıkanık mı anlayamadım baktığımda burnu temiz ama sanki zor nefes alıyor emme sıklığı o kadar azaldı ki çok üzülüyorum ben ona bakamıyorum sanırım kalbim çok acıyo böyle düşününce öksürüğü de geçmedi geçmesi için neşer yapabilirim serum fizyolojik yapıyorum ama bir şey de çıkmıyo.