hepyerdeyizz Kızlar Bilen bilir Konya’da us var aktif şekilde geceer fakat şu yarım saatir en az 15 tane geçti habirede geçiyor Ne oluyor acaba bir haraketlilik var ama umarım sumud filosundaki Alikiyulan Vatandaşlarımız içindir 🥹🥹
hepyerdeyizz gizememre Korkmadım değil 🥲Normalded egecerdi de bu kadar sık değil sürekli geçiyor şuan bile 😬😬
hepyerdeyizz gizememre bende öyle diye umuyorum Vatandaşlarımız Gazze destekçi gonululerimiz ellerinde yani inşallah kulaklarının üstüne yatmamislardir onun içindir halen geçiyor ay 🙄yazarken bile iki tane geçti
hepyerdeyizz duruislife Alan yazısın bende çok merak ediyorum konya gündeme yazdim bakalım paylasilirsa dönüş olur heralde