poyrazz62 Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık doktor Bexsero Nimenrix ve Rotarix aşıları için reçete verdi bu 3 aşıyı da aynı zamanda yaptırmamız gerekiyor mu bilgisi olan yardımcı olur mu
organikirmik poyrazz62 öyle bir zorunluluğunuz yok ama doktorunuzun takvimlemesi önemli bazı Doktorlar aynı ayda yapıyor hepsi