mommy53 Merhaba hanımlar bugun farkettim sol gögsümün altında sert birşey var sanki kas gibi emzirirken canım acıyo o tarafa yatıncada yaşayan oldumu 5 aydır emziriyorum ilk kez böyle oldu mastit degil cünkü daha önce oldum bu farklı birşey
mommy53 Merhaba evet geçti 2-3 gün sonra süt birikmesi mi neymis yağlı gelince öyle oluyormus ondan sonra bikaç kere daha oldu emzirdim masaj yaptım vs