Arkadaşlar merhabalar yaklaşık iki ay önce 3 buçuk yaşındaki oğlum blendir bıçağına basarak ayağını kesti dikiş atıldı ayağına ve on gün boyunca ayağa kalkmak yasaktı..bende yeni dogum yapmış sayilirdim tuvalete götürüp getirmek zor oluyordu mecbur kalıp altına bez bagliyordum o gün bugündür çocuk bı türlü isemeyi bırakamadı ayagida iyileşti çok şükür ama hala altına mecbur bez bağlıyorum 😩😩ne yapabilirim bu konuda ne yaparsam biraktiririm bu bezi çünkü yaklaşık iki sene önce bezden kesmiştim😞😞