melismiy tyoldan çok aldım bisküvisini falan gayet güzel tükettik ben bisküviyi meyve pürelerinin içine ufalıyordum doyurucu olsun diye mis, cicibebelerin içinde palm yağı şeker ne ararsanız var onun yerine içeriği temiz ve zeytinyağlı diye bu bisküvilerden aldım artı bebek irmiği tarhana vs aldım memnunum