Birkucukumut ilk cocugumda sadece sagarak sutumu verdim(6.ay sonrasi sut +mama devam ettim9. Ayda artık sut gelmiyordu cektirdigimde ) , suan 2. Cocugum cok sukur sadece emiyor. Tecrubeli bir anne olarak diyebilirimki bol bol emzir canim, bebegin emis gucu hicbir sağma makinesinde yok. Ayrica her emzirdiginde sen de o kadar su ic.. Anne sutunun temeli su cunku, sut peynir yogurt, dereotu, ispanak, marul vs yedigimde de sütüm artti.. Bende eksta olarak tahin-pekmez veya helva yedigimde de ayrica fayda gordum.umarim size de faydalarini görürsünüz..