Biraz önce yine sinir krizi geçirdim. 22 aylık oluyor kızım yarın. Doğduğundan beri aşırı iştahsız bir bebek. Ne emmek istedi ne mama kabul etti ne de yemeyi sevdi. Ek gıdayı sever belki dedim onu da zorla yiyor. Zaten 20. Ayına gelene kadar sadece çorba türü şeyler yedi, şimdi biraz biraz katı gıdaları yiyor diyorum ama 2 gün yiyorsa 5 gün yemiyor. 2 sene boyunca kaç doktora götürdüm, kan değerli iyi diyorlar bir şey yapmıyorlar. Zinco şurup iyi gelmiyor kusturuyor. 2 yaşına girecek hala 10 kilo. Artık kilosunu da geçtim, ya birazcık iştah olsa birazcık .. 😔 ama yok, 2 senedir o kadar yoruldum ki bu iştah konusundan, kendimi artık tükenmiş, dipte hissediyorum