Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylık. Son 2 aydır anksiyeteyle beraber baş dönmesi tarzında birşey yaşıyorum. Ama şiddetli bir dönme değil, hafif oluyor mide bulantısıda çok arada hafif. Ama beynmde basınç oluyor gibi kafamın içini dolu hissediyorum çoğu zaman. Gözlerim yıllardır bozuktur. Şiddetli ışık beni çok rahatsız ediyor, mavi ışık gözlüğü takınca bir nebze rahatlıyorum. Belki vitaminlerim çok düşmğştür baktırıcam ama bu ihtimalde aklıma geldi. İlk doğumumdan sonra çok şiddetli yaşamıştım sonra zamanla azalmıştı. Sanki denge kaybı gibide oluyor arada . Eşim her şey psikolojik demeye başladı birşeyde anlatamıyorum ama psikolojik oldugnu dusunmuyorum. Kbb ye gidicem en kısa zamanda ama benzer belirtileri yaşayanlar oldu mu akıl veriir misiniz bana?