Kızlar bebeğim 4,5 aylık emme de emziremedim bugüne kadar iki buçuk üç ay sadece sağımla şurada hemen hemen bir buçuk aydır 2 aya yakındır mama ile destekleyerek hala sağım yaparak besliyorum pompa mı a101′den aldım kivi pompaydı ama misali geçenlerde sütüm vardı artık çıkarmıyor yani sütüm aşağı inmiyor zaten azaldı sıkıldım düzenli sağım da yapamıyorum yani bu eller serbest pompa iyi mi şimdi alırsam değer mi zaten elbette süt kesilecek şurada biri belki iki aya bilmiyoruz ama düzenli sağım yaparsam düzelir umudum var yoksa hastane pompası mı kiralasam hiç bilmiyorum bebeğime sütsüz kalmasını istemiyorum işin açığı hep mama hep mama anne sütüyle mama bir değil mamaya bakıyorum değişik kokuyor anne sütü mis gibi yani illa fark var