Oğlum yarın 10 aylık oluyor. Yaklaşık 2 haftadır beslenmek istemiyor katı gıda ile. Sadece emmek istiyor. Blw yapıyoruz normalde. Ben kendim de yedirmeyi denedim. İstemiyor. Keyfi yerinde diş falan da çıkarmıyor ama yıprandım bu durumdan. Önerisi olan var mı.(Besin mayası bile kullandım)