Selam anneler bebeğim 52 günlük sütüm çok azaldı yememe dikkat ediyorum suda içiyorum inşallah artar sizler nasıl artırdınız yada artmayan oldumu herşeyi deneyipte çokta kilo aldım psikolojim bozuluyor kilomu gördükçe kıyafetlerde hiç olmuyor bunu düşünmemeye çalışcam başka öneriniz neler