Merhaba kızlar pazar günü emara girecem 50 günlük bebeğim var emar ilaçsız olacak bacağıma çekilecek fakat emardan sonra emzirebilir miyim doktora da sormayı unuttum burdan baktım 2 ye ayrılmış kimisi emzirilmez 24 saat demiş kimisi ilaçsız olduğu için emzirilir demiş eğer benim gibi olan giren varsa bilgi verir misiniz😊🙏