5 aylık oğlum sadece geceleri 1 ile 3 arası korkarak bağırarak ve çok içli ağlıyor gözleri kapalı hiç açmıyor. Ancak emzirerek onu sakinleştirebiliyorum başına böyle bişey gelen varmı varsa nasıl başa çıkıyorsunuz. Burada korkuluğunu aldırt dediler onu da yaptırdım ama nafile o öyle ağladıkça sanki canımı alıyorlar içim parçalanıyor 😔