dgltkn işte bu benim annelik 😂 ama çok kötü alıştı onu söyleyeyim gün içinde en az 2-3 dış kapıyı açıp kaçma girişiminde bulunuyor şu an 20 aylık 😅 asla kapıyı kilitlemeden bırakamıyorum, bazen de ağlıyor kapının önünde ayakkabı giymeye çalışıyor çıkalım diye 😅 kışın da avm kafe restoran gezdiriyorum mecbur valla