Kızlar merhaba nasıl gidiyor , benim bebeğim şu an 5ay 5günlük 3bucuk aylıkken full dönmeye başladı , göz teması var ismine dönüp bakıyor (bazen bakmadığı da oluyor) eline oyuncak vs verdiğimde tutuyor direk ağzına götürüyor ama 😅😅sizlerde durumlar nasıl lütfen yanlış anlaşılmasın her çocuk aynı değil kıyaslama yapmıyoruz sadece bilgi amaçlı açtım bu postu birde oğlumun diş sancısı başladı siz ne yapıyorsunuz diş sancısına iyi gelen önerileriniz var mı ve son olarak oturtuyor musunuz ? 💕💕💕