Busbus03 Kızlar çocuğumun ayağı 24 numara ben 25 aldım biraz büyük oldu tabi önden öyl olması zarar verir mi ya acaba 24 mü alsam siz nasıl aldınız
caparjunior Busbus03 benimki de 23 giyiyor 24 aldım evet boşluk var ama kalın çorapla giyecek ya kışın olur diye düsündüm
Lolik GezginPaNDa öyle zaten😂 renkleri çok güzel 🫠 geçtiğimiz iki sene igor kullandık , bu senede igorun yünlülerinden alacaktım sonra lcwninkileri deniyim dedim (3/1 fiyatı ) lcw aldım çokta güzel, içi az tüylü , igora o kadar para vermeye gerek yokmuş.
LaraCroft Plastik ya terletme yapıyor mu bende bunu merak ediyorum mesela benimde yağmur çizmem var ayağım onu giydiğimde asla ısınmaz. Aslında model olarak çok beğeniyorum ama
livanurvealpinannesi61 LaraCroft gezerin botları daha rahat içi de yünlü hafif ıgor un içi yün olmayan botu hem pahalı hem rahatsız ağır ben oğluma gezer aldım çok memnunum 2 yıl olacak