Merhaba herkese, bebeğim 3 aylık geceleri artık 4-5 saat kalkmamaya başladı. Ben de gelişimi iyi diye kaldırmıyorum. Ancak sütümün azalmasından korkuyorum bu durum sütü azaltır mı sağmak zorunda mıyım? Sizde durumlar nasıl oldu azalma hissettiniz mi?