Merhaba benim de bebeğim 28 günlük ve uykuları kısa ve yüzeysel. Benimkisi gazdan ıkınmaktan dolayı da uyuyamıyor. Herkes 40’ından sonra düzene girer diyor ama bu da kandırmaca geliyor bana 😬 çok şükür sağlıklılar evet ama gelişim için uyumak da şart. Sanırım mizaç meselesi. Çok uyuyan uyandırılamayan bebekler de var. Gün içinde sling falan kullanabilirsiniz bebeğiniz severse. En azından eller serbest oluyor. Bebek kucakta olduğu için seviyor. Benimki orada da ağlıyor ama 😄 sürekli hareket etmek istediği için