Baklavanida ikinci çocuktan sonra şunu anladım ki kadından çok erkeğin hazır olması daha önemliymiş. Eğer eşiniz maddi açıdan zorlanacağını düşünüyor ise kendisine saygı duyun derim. Biz eşimle ikimiz de istedik ama nedense eşimin ikiciden sonra bazı durumlarda daha zorlandığını farkettim. Bir şekilde büyüyorlar elbette ama belki de zaman gerekiyordur. Birde eğer bağırma olayınızı eşiniz yemek yedirme dışında da yaptığınızı düşünüyor ise ve öyleyse inanın bana ikinciden sonra bu daha arta biliyor. Biran da ilk bebeğiniz gözünüze kocaman bir yetişkin gibi görünebiliyor ama sebepsiz kendinizi ona bağırırken bulabilirsiniz. Yani demem o ki ortak kararla olmalı çocuk. Yine siz bilirsiniz tabi ki.