Muallaaa tamamen ekransız büyütmrk tabiiki zor ama 11 aylık için henüz erken. Yaş*10 dakika derdi bizim doktorumuz ekran için. Benim kzılarım 6,5 ve 4 yaşında. Büyük kızım daha kontrollüydü ekran konusunda ve zaman bitti denince ağlama zorlamamyapmazdı. Küçük abladan dolayı süreler biraz daha uzundu, her kapadığımda evde kıyamet kopuyor. Ağlıyor kızıyor. Ama ağlıyor diye de izletmiyorum çünkü bunun sonu yok. Ayrıca çocuk ekrana alışmazsa bir şekilde oyun oynayabiliyor ve vakit geçiriyor.
Benim kızlarım evde dans ediyor, oyuncak oynuyor. Atlıyor zıplıyor. Uzun uzun bir oyun kurmuyorlar ama nbir şekilde ekran olmayınca da vakit geçiriyorlar. Ben tablet telefon zaten hiç vermiyorum. Televizyondan çizgifilm izliyorlar. Yani ekrana bakarken o kadar hipnoz oluyorlar ki ne kadar sağlıklı bişey olabilir ki böyle hipnoz eden bişey diye düşünüyorum. Ve ekran maaruziyeti fazla olduğunda, mesela o gün 40 dk izledilerse ne gece düzgün uyuyorlar ne de başka bişeyden mutlu oluyorlar. İyi gelmediği o kadar aşikar ki. Evet baen kolaylık ekran ama ne kadar sınırlı ve kontrollü olursa o kadar iyi.