aslananne27 1 haftadır gidiyor ve kreşte bizden başka ağlayan çocuk yok hepsi 2 saat gidiyor alışma sureci olduğu için bizim ki 45 dk onda bile durmuyor öğretmeni sürekli ağlıyor kapıya koşuyor dedi nağmem lazım nasıl alıstıracam Allah askına fikir atın üstüme
uykusuzanne__ aslananne27 konuşun bence oğlunuzla yani aslında ağlaması bir yerde normal gibi çünkü yabancı insanlar yeni öğretmenler korkuyor olabilir 🤔 yani yeni bir ortama girmek kolay değil benim oğlumda kreşe başladı bu sene ilk bir hafta çok ağladı sonra baya alıştı ama sınıfında 4 tane çocuk hala ağlıyor öğretmende bir şey demiyor yani normal ağlıya bilir diyor
denizalismom aslananne27 kaç aylık . Benim oğlum 17,5 aylıkken başladı 1,5 ay olacak alıştı şuan sadece sabah kucağımdan indirirken biraz mızmızlanıyor.
aslananne27 uykusuzanne__ konuşuyoruz uykudayken de konuşuyorum bilinc altına yerleşsin Diye yok hala aynı
aslananne27 uykusuzanne__ ınsallah canım yaaa çünkü evde yalnız hiç arkadaşı yok kreş ona çok iyi gelecek sıkılıyor evde Baya
Boncuk-anne aslananne27 bugün tam 1 ay oldu asla alışmıyor kaydını alın dediler bizede aldık kesintisiz ağlıyor 4.5 yaş
aslananne27 Boncuk-anne Sonumuz 🤦🏻♀️sizin gibi olacak bizimde öyle çok ağlıyor oğlumun sınıfında 1 yas çocuk bile var ilk günden beri agladıgını görmedim hiç
Boncuk-anne aslananne27 bizim gibi olmaz inşallah çok sinir bozucu. Birde herkes birşey diyo oturdum evde ağladım üzüntüme
Gul-42 aslananne27 alışıyorlar merak etmeyın oglumda tam bır hafta agladı gercekten sonrada tabıki ara ara devam ettı aglaması şöyle düşünün tanımadıgınız bır ortama alısmanız cok uzun suruyor degıl mı oda o sekılde gec alısıyor
aslananne27 Gul-42 evet doğru dıyorsunuz farklı yabancı bi ortam ama be bilim diğer çocuklar iki günde adepte oldu okulda bi biz ağlıyoruz 😂
aslananne27 Boncuk-anne sen mi ben mi arkadaşlarımın çocukları ile oğlum yaşıt bu hafta hepsi 5 saat gidecek oğlum 45 dk 🥲ne kadar zoruma gitti bende eve gelince ağladım insanın zoruna gidiyor anlıyorum sizi