Okadar şanssız bir dönemden geçiyorum ki sanki hersey üzerime geliyor kimse beni anlamıyor geçen ay panik atak tarzı Bi durum yaşadım tansiyonum düşüyor nabzim düşüyor vs acile gittim kan tahlili EKG hersey temiz geri yolluyor lar o günden sonra göğsümde nefe darlığı kaldı sigarayı bırakmıştım ondandir belki dedim oğlum 1. Sınıfa başladı ağzımda yaralar çıktı iyice artık merdiven çıkarken çocukları kucağıma aldığımda falan Bi çarpıntı yada nabzim düşüyor falan filan dahiliye ye gittim tahliller vs 3 aylik şekerim sınırda çıktı ama şöyle Bi durum vardı benim şekerim düşüyor özellikle sabah uyandığımda 60 larda 60 altı vs şekerim yüklemesi yapıldı normal çıktı ordan da ailede genetik olduğu için kardiyoloji ye yolladı ona sıra buldum zar zor iptal ettiler yakın civar hastanelerde 16 gün sonraya veriyor özel klinik doktor yok izinde alamadım sabah yine birden tansiyonum düştü 9/4 birden titreme ve üşüme geliyor ne yaşıyorum neyim var deli gibiyim aklımın Bi oyunu mu bu bilmiyorum eşim inanmiyor kendin yapıyorsun diyor annen gibi sende de panik atak var diyor ama günlük yaşam rutinimi etkiliyor neden yalan soyleyim çocuklarla ilgilenecek psikolojim kalmadı kardeşim abartıyorsun diyor du yoruldum artık kimse beni anlamıyor içimi dökmek istedim kızlar çünkü çok üzülüyorum artik