Üç haftadır falan aktif olarak mama kullanıyorum artık memeyle beraber. Bugün tam 5 aylık olduk. Merak ettiğim bişey var
Geçen instada bi doktora sorulan sorularda gördüm kaynamış su 6. Aydan sonra şart değil diyordu doktor. Ama ne için olduğunu anlamadım, mama hazırlamak için mi?
Ben şu an suyu kaynatıp ılıtıp öyle yapıyorum mamayı. 6. Aydan sonra mama için mi şart değil kaynatma meselesi?