Ahsensmom_ 9.ay aşısında hiç ağlamadı oğlum çok şaşırdım 🫶🏻🧿Ağrı ateş hiçbir yan etki yaşamadık.Yumurta alerjisi de yok beyazını falan tattırmıştım sıkıntı olmadı hiç.Kan verdik değerinde düşüklük vardı Ocean kullanıyorduk doz artırdılar 15 gün sonra için çağırdılar ama hiç bir işe yaramamış malesef.Şurup başladık demir için 2.günümüz bugün umarım bir an önce yükselir🖤