sheila Belirtileri birebir aynı o kafa sıcaklıgı emzıkle kaşıma hareketi hatta ölçüyorum ateş mi diye ama yok yine de çok sıcak ,şişkinlikleride aynı 4 aydan beri böyleyiz 7,5 olduk daha bekliyoruz. Gece de canı acıyor gibi ağlamalar çığlık çığlığa hâla bekliyoruz .