elifozkan Çıldırmama ramak kaldı dünden beri sular kesik bulasıklarım birikti makinada off susuzluk cok zor sinirden ağladım kaç kere. Ne zaman gelecek su bilen var mj offf bu postu elden ele mansur yavasa ulastırır mısınız 😆
minikkurttt elifozkan bizim de 5 te kesilecek bursadayım sabah 5 e kadar yok belki sizin de öyledir 12 saat 😅😅😅
Feraye_ elifozkan geldimi sularinjz hangi semtinde oturuyorsunux mamakta varmis altindagdayim halen yok🥺
onceuponatime_ elifozkan vallahi bende çıldırcam sabahtan beri yok akşam gelecek dediler gelmedi mutfak batık halde çamaşır makinesi dolu bekliyor
onceuponatime_ Feraye_ neresindesiniz altındağın bende altındağdayım yatmadan son kez bakıyım dedim gelmemiş sabaha gelir umarım çok zor böyle :(
Prenses12 Feraye_ bemde altındağ dayım sabah sekizde gelecek diyolardı gelmedi sonra akşam sekiz dediler yine gelen giden yok barı sabah gelse diye bi ümid bekliyorum 😮💨
canbartuuu Keçiörendeyim geldi ama incecik akıyor makinalar bozuzulacak 😂 6 ekime kadar böyle devam edecek diyorlar
Prenses12 onceuponatime_ evet ya gece üçte uyandığımda akıyodu bugünde sabah ondan sonra kesildi akmadı hiç sizinde öyle mi hala da yok bu belediye napmaya çalışıyo anlamıyorum
onceuponatime_ Prenses12 malesef salı sabaha kadar gelmeyecekmiş tekrar kesmişler bütün mamak ve altındağda yıl olmuş 2025 adamlar 3 gün su vermeyecekler bari günde belli saatler arasında verseler ne yapacağız hiç bilmiyorum aşırı sinirliyim
Prenses12 onceuponatime_ evet ya benimde psikolojim bozuldu küçük bebeğim var çamaşır olayı zorluyo barajlar da su bitti demiyorlar çalışma yapıyoruz o yüzden kesiyoruz diyolar 😏