Herkese merhaba
Eylül ayı ödemeleri yatmış evden her zaman çıkamayanlar oluyor, hesaplarda da para görünmüyor bu yüzden bilgilendirmek istedim. Atm den ödemelerinizi çekebilirsiniz🌸 Bu ayki ödemeden sonra kartın blokesi kalkacağı için muhtemelen direkt mobil uygulamadan yattığını görürüz diye düşünüyorum.