huma216_ 9 aylik bebeği olanlar sizlerde bu şekilde misiniz yanımdan ayrılma kalkma dercesine ağlıyor beni gözleriyle takip ediyor ağlamasından ne yemek yapabiliyorum ne başka biseye izin veriyor
sessi huma216_ 23 aylık oğlum hala aynı otur der sürekli ama eskiden çıkınca anında ağlardı şimdi bir iki dakika sonra kendisi geliyor ya da anne anne bağırıyor 😅
kuzeyyy07 huma216_ 9 10 ay arası ayrılık kaygısının çok yoğun olduğu bir dönemmiş. Oğlum 10 buçuk aylık ve yarın işe dönüyorum. Annem nasıl durutacak bilmiyorum içim daralıyor.. O kadar bağlandıkki birbirimize