Emrem suriyeli çocuklar sokakta çöplerin içinde çuplak ayak gmtüyorum bazen üstleri incecik değil çocuğum ben öyle yarım aaat sokakta kalsam hastalıktan ölürüm. Bünyem alışkın değil çünkü. Bebeklerimizde öyle ne kadar sığuk olursa olsun ben kazak giydirmedim hiç kızıma. Pamuklu alt üst takımlar varya ınlardan giydirdim kazak giydimi şimdi ter içinde kalıyor. Çünkü buna alıştı bedeni. Ama ne kadar iyi de ılsa hava şapkasız çıkarmıyorum. Penye bere takıyorum çünkü kulaklar rüzgar aldımı hemenltahap oluyor. Bana da diyorlarki çıkar çocuğun kafası hava alsın. Hatta geçen gün durakta beklerken kadın ısrarla çıkar dedi durdu tamam diyip geçiştirdim ben çıkarmayınca çıkarmaya kalkıştı. Lütfen siz karışmayın ben çıkarırım gerekirse dedim. Şimdi sen bu çocuğu sıcağa alıştırdıysan ben sana kat kat giydirme desem üşütür hasta olur. Çok giydirmeyip serin alıştırdıysan da terler hasta olur. O yüzden hiç ben beceremiyorum falan deme. Sen kendine ve bebeğine bak. Mesela kızımın ayakları çok sıcak oluyor bazen babasının da öyle, öyle sıcak olup rahatsız ediyorki gecede 5 6 kere yıkar yatar o derece şimdi ellediğimde kızımın ayaklarıda sıcak babasından biliyorum sorununu, rahatsız olyor çıkarıyorum o zamanlarda çoraplarını rahatlasın diye millet aa çorapsız olur mu kış günü! Hasta edeceksin diyor! kızımın durumunu bilmedikleri için konuşuyorlar herkes malesef çok biliyor. Aen tıka kulaklarını çok konuşan olursa ben biliyorum karışmayın de geç ben bunda buldum çareyi.