Emrem Zaten yillar sonra geldi minak. Mucizem bir turlu ek gida ya geçemedik.1.5 yaşında genellikle emiyo gun içinde yedi en fazla iki.yemek.kasi yemek boyu kilosu normal gidiyo ama her gören sen yedirmeyi bilmiyosun yoksa yerdi nasıl yemiyo zorla yedir ya da bu sabah dışarı çıkardım.karsi komsum bune hal incecik giydirmissin hasta edecen dedi az ilerledik diğer komşu bune kızım.cocuk çok terler kalın bu böyle olmaz artık dışarı çıkmak.istemiyorum acaba gerçekten ben mi.cok.iyi.bakamiyorum oysaki oglum mutlu olsun diye işimi.yemegimi hep.geceden hal ediyorum😪
Deletedmom115 Emrem Anne olarak onlardan daha iyi düşünüyorsundur bebeğini buna emin. Gerektiği yerde gerektiği gibi yaparsan hiç sorun kalmaz. Insanları çok dinleme.
HamzasMomy Emrem etraftan hep birsey soyleyen oluyor. Sen kendin karar ver uygula bende başta çok korkuyordum yetebilir miyim ama yetip artiyorsun.. Yemeğini geceden yapman uykundan feda etmen bile büyük fedakarlık
Mdmrl Emrem herşeyi normals neden endişeleniyosun milleti dinliyosun pna bakarsan banada kucaga alıştırma diyolar cocuk benm cocugum ağrıyanda benim kolum kimseye ne takma kimseyi
Emrem Her şeye çok özen gösterdim temizline yemesine içmesi ama uzun süre beklenen bebek.oldugundan sürekli gözler üstünde en son bugün artık o.kadar üst üste sen yediremiyorsun lafını duyunca çok ağladım zaten ac kaliyomu diye vicdan azabı cekiyorum artk.vitaminsizlikten dişlerinde kırılmalar başladı.bunun bile sebebi ben misim.erken gecemelimisim ek.gıdaya eskiden kimse 6 ayı beklmiyomus 😪😪
ebraradnn Vallaha her anne kendi çocuğu için mükemmeldir neden başkalarını bu kadar ciddiye alıyorsunuz ki çok bilen yiyorsa baksın iki gün bakalım hastada olur terlerde üşürde yemezde aç olsa yer canı istese yer terlese belli eder bırakın lütfen insanların nedediğini
Emrem ebraradnn aslında hiç takıntılı değildim o kadar çok.ust uste söylüyorlar ki artık kendimde sorun aradım 😔
Mdmrl Emrem amaan cok biliyolar bu kadar yorum yapanda cahil kesim hiç aklı basında birşnin böyle konustugunu duymadım hatta aksine biraz büyüymce kucağında durmıcak bol bol al doy diyolar
Prensinannesii06 Emrem zorla yedirmekmiymiş annelik aç olsa çocuk yer demek ki sütünüz yetiyor bazı annelerin sütü yağlı olurmuş Buda bebeği tok tutarmış doktor söyledi bunu sen annesisin ve o komşulardan daha çok düşünüyorsun bebeğini nasıl giydirceğini de sen daha iyi bilirsin kimi bebek sıcağı sevmez huzursuz olur benim bebeğim mesela asla iki kat giydiremem ağlar üşüse ya da sıcaklasa zaten belli eder kendini bebeğiniz de siz sıkmayın canınızı
Emrem Prensinannesii06 ❤evet bende doktara gittim oda sütun yetmese artık kendini anlatacak yaşta ac oldunu anlardın demekki.doyuyor bu yüzden kilo kaybı olmamis dedi 😊hatta geçen gün gittim evde çıkardım çorbasını belki çocukları görür içer diye bir kaşık aldı.istemedi yengem.de sen ne anlarsın ben şimdi doyururum dedi ve ellerini tutu ağzına kattı oglum hepsini geri çıkardı sonra dediki.e alıştırmamışın ki.yesin zavallı cocuk😥
Ebrs Emrem cevrene gore mi yetistireceksin canim, kendi bildigin dogrudur. Dinleme hic birini yam onlar analarinin karninda mi ogrenmis cocuk yetistirmeyi sanki. Tecrube ederek ogrenmisler. Varsa bi eksigin anca boyle ogren, cevrenin dediklerini boşver
Prensinannesii06 Emrem ya çocuk savunmasız diye neden her şey kendi istedikleri gibi yapmaya çalışıyor ki bu büyükler anlamıyorum evet çocuk bebek ama oda bir birey oda bir insan ve kendisinin zorla ağzına yemek tıksalar ne yapar kendini savunur ama o bebek ağlayabiliyor sadece ve bu yüzden de azar işitiyor sonra çocuklar neden böyle hırçın böyle bize dik başlı ee sen çocuğuna dik başlılık yapıp zorla yedirirken anneydin valla sen bence kendinle gurur duy canım en güzelini yapıyorsun bana doktorum empati kurmak lazım evet iştahsız olabilir hatta aç bile durabilir inatlaşır ama sabırlı olacaksın dedi şükür öyle bir sıkıntı yaşamadım ama ablamın kızı aşırı iştahsızdı doktor önüne koy yemeğini bir yemez iki yemez 3. De yer hemde kendi yiceği için baskı da hissetmez kendi yediği için daha çok mutlu olur demişti öyle alıştırdı 2 yaşından sonra yanlış hatırlamıyorsam
Fatmaaa19 Emrem bence Harika bir annesiniz sizden daha iyi onu tanıyamaz ve daha iyi ilgilenemez onları söyleyen çevreye kibarca cevabını söylerseniz bir daha kimse karışamaz benim kızım 4 buçuk aylık kızımı çok sıcağa alıştırmadım en ufak şeyde hastalanmasın diye en basitinden dün hava çok güzeldi market de çok yakınımda kızıma montunu giydirdim kucağıma aldım ekmek almaya gittik kızın birisi kaç aylık dedi 4 buçuk aylık dedim aaaa benim bebeğim de o kadar ben korkudan kapının eşiğinden bile çıkarmıyorum nasıl çıkardınız dedi beni kınayarak bir tavırla bi an kendimi o kadar kötü bir anne olarak hissettim ki ve döndüm kıza çocuklar havasızlıktan hasta olur dışarı çıktı diye değil ayrıca hava çok güzel inşallah bebeğiniz evde dura dura hasta olmaz dedim gülümseyerek iyi günler dedim eve geldim ağladım o kadar zoruma gitti ki çocuğa işkence yapmışım gibi hissettim.
Emrem Fatmaaa19 herkes neden bu kadar başkalarına akıl vermeye meraklı cnm.anlamiyorum ki halbuki bilmiyorlar ki biz onları iki.gozumuzden sakınıyoruz 💓
Caninanasi Emrem boş boş konuşmuş insanlar siz tatlı canınızı sıkmayın... Yemek de yer... Büyür de... Her şey harika olur... Kim ne derse desin hiç kafanıza takmayın... Harika bir annesiniz...
Birkucukumut Emrem akil verenler emin ol bi nane bildikleri yok tovbe yarabbim benim kaynanamdan biliyirum aman cocuk usur der ben bisey yapsam kendi bugu aldi ustunu giydirdi disari ciakrdi ki disari esiyordu hemde bayagi iyi esiyordu alip bakona gilan cikartiyo agzina biseyler tikiyo bebegim bes aylik yani bildiklerinden degil kusum konusmak icin konusuyirlar
Fatmaaa19 Emrem bir de bunu söyleyenler ANNE yani aslında bizi en iyi onlar anlaması gerekirken onlar incitiyor