user2406 ozgecam 3 ay 5 gunluk anne sutu almadı onu reddettı sımdıde mamamı bıneronmu ıstemıyo anlamıyorum bez sayısıda azaldı doktora goturdum kontrol tahlıl faln bı sıkıntı yok su ver bıraz dedı mama içmek istemıyo uykuda bıle anlıyo
ozgecam user2406 o zaman mamayı beğenmiyor olabilir bizim de o zamanlarda meme reddi olmuştu ve denemediğim mama kalmadı en son aptamil prosyneo aldı
babymamma user2406 mamayı yaptın eğer hiç ağzına değmediyse dolapta 3 saat tutup ısıtıp verebilirsin ama içti yarım bıraktıysa 1 saat içinde vermen lazım ama yinede çok sağlıklı değil daha az yapmayı dene
user2406 ozgecam onuda denedım malesef onu hiç sevmedı aptemıl pronutra aptamıl prosyno hip comb kullanıyordum sımdı golden goat aldım onuda ıkı gundur kullanıyoruz bakalım
Ftet user2406 aynen nolcakki ya yani diyorum ya 19 aylık oldu bende veriyoeum 2 saatten fazla kalanı döküyorum ama iki saat içinde saatte 1 uğraşırım tekrar içsin diye hem pahalı hem üzülüyorum hemde içsin istiyorum tekrar tekrar yeni yapmak da içim el vermiyor hep verdim yani
user2406 Ftet arkadadımında cocugu 3 yasında oda bı oyleymıs vermıs hep hiç bişeyde olmadı dıyo hatta az kalan mamnaın üstune su mama tekrar ekleyıp de verıyomus bende sassırıdm o yuzden soruyum dedım tek ben mı dokuyorum dıye ama voguda dokuyomus
ogretmenanne2024 user2406 düzelmedi benimki hâlâ iştahsız bir öğünde ne yerse bir saat sonra versem bile almiyo kusuyo
Ftet user2406 ya arkadaşının aynısını ben çok kez yaptım mama hafif soğuyor tekrar ölçüp su mama ekliyorum sıcak suyla 😂 şimdi linçleyenler olur belki ama hiç bişey olmuyor doktora sormuştum iki saate bişey olmaz demişti hatta
user2406 ogretmenanne2024 benımkıd eoyle olcak buyuk ihtımal emmedi mamayıda zorla yedırıyorum ek gıdayıda sevmezse işim zor
_muzikutusuu user2406 bizim doktorumuz en fazla 2 saat içinde tekrar içebilir demişti geri veriyorum yarım saat 1 saat sonra bitiriyor
user2406 Ftet aynen onunkinefe hiç bişey olmamıs 😅banada gecen oyle yapsnaa aaa dokuyomusın sen detınce bende burdkqıler soruyum dedim 😅😅
ogretmenanne2024 user2406 inşallah sever canınızı sıkmayın çoğu bebek ek gıdaya geçince istahlaniyor🫶