hayrunn Ben eğitim alalı kızım 14 aylıkken aldım şuan 2,5 yaşını geçiyor uykusunda.buyusun esin kaya hanımdan aldım o zamanlar 3 bin gibi kusurayli bir rakam ödedik ama kuruşuna kadar helal olsun şu an kendisini hala mesaj atsam sıkılmadan cevap verir bebeğimi asla ağlatmadı bana çok destek oldu.