Kızlar akşama kadar evin içinde boş dolanıyorum denebilir yani hiç bir iş yapmıyorum ya bu ara 1 hafta oldu elime süpürge almak istemiyorum aslında yapmak istiyorum ama yapasım gelmiyor toz alma yer silme herkes ne güzel iş yapıyor ben hiç bir iş yapmıyorum zaten saatlerce uyuyorum nerdeyse geç yatıyorum düzenim de yok düzene koymak istiyorum artık eski düzenime dönmek istiyorum evde bir yer kirlense temizlemeden içim rahat etmezdi şimdi temizlik deyince ruhum daralıyor sıkılıyor nasıl aşacağım bu durumu öğleden sonra oluyor diyorum ki akşam oldu bu saatten sonra temizlik olmaz diyorum dip köşe girmem gerek dip köşe girmem gerekiyor diye üstten de yapmıyorum sizler de mi öylesiniz bilmiyorum içime sinmiyor üstten yapmak e bu sefer de hiç yapmıyorum çözüm bulmak istiyorum gerçekten bu durum psikolojimi etkiliyor çünkü hiç bir şeye vakit bulamıyorum evimi temizlemeden