sjhdje Kizlar altı ay doldu gece 11 bucukda mama içti sabah 5bucuk da bide saat arası nirmal mi önceden uclerde de içerdi zorla içti beste de sizin durumlar nasıl
ftmylm Bence normal hatta doktorlar üç aydan falan sonra uyanmadıkça beslemek için uyandırmayın diyorlar altı ay için bana normal geldi
ftmylm Gelişimi de iyiyse bence sıkıntı yok benim bebeğim 1.02 güne yedi aylık olacak onu da bazen çok uzuyor altı 7 saati buluyor gece mama beslenmesi