aarges Normal mi sizinde oluyor mu ?şiddetli değil ama evet orada bir ağrı var diyorsun bu arada regl düzenli .
ayyzeyy466 aarges Bende de olmuyordu kasıklarım ağrıyordu karnım şişti ve ağrı git gide belime ve bacağıma vurmuştu idrar enfeksiyonu çıktı