prp2727 hiç zayıf diye düşünmeyin ya doğum kilosu çok önemliymiş sarılıkta kaybettiği kilo önemliymiş genetik önemliymiş. Doktoru zaten zayıf görse özel mama verir siz rahat olun kilo çok önemli değil hatta şişman bebek sevmiyoruz dedi bizim doktorumuz. Acıkınca ağlıyor ya da aranıyor, bizim kız da 4. Aydan sonra biraz toparladı, sürekli aynı mamayı vermedim ben, başka mamalar da verdim. Siz biberona geçmişsiniz ben süt kaşığıyla veriyorum doğduğu günden beri beni düşünün bir de :) 50 ml maksimum 2 tane içiyor ama genelde 60-70 içiyor. Gerisini atıyorum.