mira54 Selam arkadaşlar evdeki nem için kullandığınız hava nemlendiriciler neler hangisi daha kullanışlı tavsiye eder misiniz bebeğimin burnu çok tıkanıyor sanırım doğalgazdan sebep kışın da zorlanmamak adına arayıştayım tavsiye eder misiniz ?
betamom mira54 ben kanz aldım. Odayı nemlendirmesinden cok memnunum. Hatta bazen o kadar nemlendiriyorki oda duman altı oluyır nerdeyse😅 tek eleştirim ürün alt ve üst olmak üzere ikş parca. Ve bunu tutan bir kilit sistemi yok. Ben iki kere suyu döktüm akıllandım artık Allaran tutuyorum. Ama kaynımda aldı gayet memnun
Ebruli101 mira54 gold master aldım 3,7 litre su haznesi var suyu bittiğinde kendisi kapanıyor sessiz çalışıyor ben memnunum
betamom mira54 küçük odalarda yüksek ayarda bi serinlik verir büyük odalarda pek etki edeceğini sanmıyorum ama evet çok yakınında olunca gelen tanecikler serinlik veriyor fakat odayı sogutacak kadar değil. Kısın daha iyi anlasılır. Yazın sıcaktan istesede pek farkettiremez
betamom mervelii42 evet. Ama bu tam seritin oldugu yerden ayrılıyor. Dikkat etmezsenşz cocuk devirirse dilan her yer su olur. Ben alırken dikkat etmemiştim
esra6464 mira54 bende kanz marka kullanıyorum ama manuel olanini kullanıyorum memnunum bir sıkıntı olmadı e bebekten almıştım. Dijitalle arasında bir fark yok demişti oradaki satıcı ondan dolayı manuel aldım. En düşük ayarda çalıştırıyorum sabaha kadar sıkıntı olmuyor