Merhaba arkadaşlar eşim geçen hafta grip olmuştu odalarımızı ayırdık bebeğimin odasına hiç girmedi ama ister istemez bende ondan kapmışım gribi bende oldum bebeğimin yanında maske taktım ama ister istemez sürekli temas halindeyiz 2 gündür bebeğim öksürüyor ve hapşırıyor burnu tıkalı gibi ve çok huysuz ateşi yok anne sütü içmiyor zaten mama ile besleniyor cumartesi doktor kontrolümüz var bişi olmaz dimi anne sütü almadığı için korkuyorum