Kızlar benim bir huyum var bugün olduğu gibi alışverişe çıktım takım begendım az göbeği çıktı önü sıktı kilo verince giyerim zaten ucuz dedim yine aldım arada bunu yapıyorum geneli sıklıkla zayıflarım diyorum ve topluyorum dolaba ve birseye taktığımda onu alışıyorum mesela kıyafet veya çamaşır hep alıcak bölümüm değişiyor ya🤦🏼♀️