Kızımda asla iştah yok ve hiçbir şey yemiyor. Sevdiği şeyleri de yapsam yemiyor ya da az yiyip bırakıyor. Her gören zayıflamış diyor çok üzülüyorum. Gün boyu hiçbir şey yemezse son çare ekran verip yediriyorum. Siz bu durumda ne yaptınız nasıl çözüm buldunuz