ruzgargulumm gokcesmomyy 20.00 da rutinleri tamamlayıp uyku moduna geçmiş oluyoruz bazen yarım saat sürüyor uyuması bazen bir saat ama 9 olmadan uyumuş oluyor
gokcesmomyy cananmirs biizmde 7-8 arası da acaba biz mi çok erken yatırıyoruz diye şüpheye düştüm bi a
tostostirikk gokcesmomyy genelde 7 gibi uyanıyor. Emiyor biraz oyalanıp 8 de tekrar uyuyor bazen daha da erken. Güne başlangıcı 9 oluyor sonra 1 buçuk saatte bir uyuyarak ilerliyor
tazecikanaaa 4 ay 17 günlük bebeğim şu aralar gece uykusuna çok direniyor dün akşam 11de uyudu mesela normalde sekizde uyuması taraftarıyım bi önceki gün sekizde uyutmuştum mesela ama bazen olmuyor işte nedenini anlamadım
gokcesmomyy tazecikanaaa bu aylarda uyku gerilemesi atak vs diyolar ya belki onlar etkiliyordur ya da başka bi sıkıntısı olmuştur o anlık