anayimbencanim İçi elyaf mı olmalı pamuk mu bizim ev 22/23 derece oluyor kaç tog almalıyım içine ne giydirmeliyim
kedilibebelii anayimbencanim Bende ilk kez aldım oğlum 7.5 aylık. Şuan 23 derece evimiz 1.6 tog aldım lc waikiki’den. İçine sıfır kol zıbınla giydiriyorum sıcaklatmıyo da üşütmüyo da şimdilik. 2 kez yıkadım incelme vs gözlemlemedim
Deletedmom_875 Elyaf oluyor bildiğim kadarıyla benim aldıklarım. 22 23 derece icin 1 tog alıp icine pijama takimi giydirebilirsin ya da 1.6 tog alabilirsin. Çocuğun göğsüne bakıp anlarsın üşüyüp usumedigini ona göre giydirebilirsin