Hanımlar merhabalar ..
Bebeğim 4. Ayına girdi bugün ama aşırı derece mama reddi yaşıyoruz anne sütü doğduğundan beri almadı mama ile besleniyoruz ..
gece 1 den bu saate kadar hala mama almadı keyfi desen yerinde başına gelen var mı ? Çözüm önerisi bulan var mı ?