7,5 aylıkken ilk kez 2-3 dk desteksiz oturmaya başladı, 13 aylıkken emekledi. Hiç emeklemeye de bilirdi. Nitekim yeğenim emeklemeden 13 aylıkken yürüdü. Her bebek her şeyi çok erken yapacak diye bir kural yok. Doktorunuza sorsaydınız normal olduğunu söylerdi. Niye yapamıyor diyen görenlerin lafına aldırış etmeye gerek yok kısacası.