2,5 yaşında bir oglum vae ve çok seviyorum ona iyi bir anne olmaya çalışıylrum ama zaman zaman tükeniyorum.Yine tükendigim bir dönemdeyim.Oğlumun a dan z ye herşeyiyle ben ilgileniyorum.Babasını günde en fazla 1 saat görüyordur.Gecede beraber yatıyoruz.Bu ara da biraz krizlerde.Zaten genel olarak zor bir çocuk.Etrafımızda kimse yok.Ve tükendim. Ve bunu ister istemez çocuguma yansıtıyorum çok üzülüyorum.Ama nefes almaya vaktim yok kendimi sıkışmış gibi hissediyorum.Kreşede veremiyorum çok pahalı.Çözümde üretemiyorum tıkandım ve kendimi yetemediğim için çok kötü hissediyorum :(