myangelson yani bankaya gittim kart verdiler bu gün gün içinde yatacak dediler baktım yok. 4 gün oluyor hala yok. Yani 1500 tl aman aman bir para değil şuan ona da ihtiyacım yok ama ben bu şekilde mağdur edilip bankaya git kart oluştur ATM git şifre yap akşam üzeri paraya bak. Resmen 2 kuruş için devlet insanları ne duruma düşürüyor . Küçük bebeğim vardı bir kere baktım bakmadım başka . Diğer aya kadar bakmam. Mesaj da geldi . 6 ay ücret alınmazsa devlete iade oluyormuş.